راهنمای خرید

فروشگاه اینترنتی نرم افزار آبان

فروشگاهی جهت عرضه انواع محصولات نرم افزاری و آموزشی میباشد.

جهت ارتباط با ما میتوانید از فرم تماس با ما ، ایمیل داده شده یا شماره تلفن های زیر استفاده نمایید .

فروشگاه اینترنتی نرم افزار آبان  در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز و همچنین بهبود کمی و کیفی سیستم های فروش و توزیع خود و نحوه خدمات رسانی این مجموعه، آماده دریافت کلیه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کابران عزیز می باشد.

 

مدیریت فروشگاه اینترنتی نرم افزار آبان : امیر صفایی

پست الکترونیک:

safirsoftware@hotmail.com

 

 

تلفن :

  • ۰۳۸۳۲۲۲۵۳۳۲
  • ۰۳۸۳۲۲۵۳۵۳۵

 

قیمت کـــــالاها: 

کالاهای شرکتی و اورجینال ، به قیمت روی جلد و بسته بندی به فروش میرسد و به کل هزینه شما فقط مبلغ هزینه حمل و ارسال با پست بسته به سفارشی یا پیشتاز بودن روش ارسال اضافه میشود.

در مواردی که کالا دارای تخفیف باشد، مبلغ تخفیف بوضوح در مشخصات کالا درج گردیده است.

در تمام موارد قیمت اعلام شده نهایی می باشد .

مدت زمان اعتبار قیمت ارائه شده برای فروش کالا و خدمات :

اعتبار قیمتهای کالاها یکسال میباشد و هر سال یکبار تغییر مینمایند .

در هر زمان خرید ، قیمت مندرج در سفارش خریدار معیار پرداخت آن سفارش می باشد و هر خریداری ، سفارشی را با قیمت مندرج در سایت ثبت نماید حتی با گرانتر شدن کالا در زمان ارسال ، بسته به همان قیمت قبلی و درج شده در  فاکتور ارسال میگردد .

کلیه مجموعه های غیر شرکتی تست و بازبینی شده و از نظر محتوایی با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قواعد شرعی منطبق گشته و موارد مشکوک به عدم رعایت این قوانین از مجموعه ها حذف گردیده است !

 

مالیـــــــــــات :

  در حال حاضر از طرف فروشگاه اینترنتی نرم افزار آبان هیچگونه مالیات، هزینه بسته بندی، شارژ اضافه و … به مبلغ کالاها اضافه نمیشود و فقط  کارمزد شرکت های رابط با اداره پست و هزینه خدمات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به فاکتور اضافه میشود .

از طرف فروشگاه هیچ گونه مالیاتی از خریداران دریافت نمیگردد .

 

شیوه پرداخت:

 پرداخت در محل : خریداران محترم در کلیه شهر ها پس از تحویل کالا در محل مورد نظرشان وجه سفارش را بصورت نقدی پرداخت می‌نمایند.

پرداخت آنلاین : با اتصال به شبکه بانکی و واریز وجه مقدور میباشد در ضمن شما هموطن عزیز میتوانید در صورت نیاز به ارسال سریع کالا ، واریز وجه به صورت مستقیم به حساب یا شماره کارت های ذکر شده در سایت را انجام دهید .

 

خدمات پس از فروش:

 تمامی کالاهای فروخته شده توسط فروشگاه اینترنتی نرم افزار آبان شامل خدمات پس از فروش می باشند.

خدمات پس از فروش شامل راهنمایی در مورد نصب برنامه ها , انجام مشاوره در مورد نحوه استفاده از برنامه ها  و همچنین تعویض کالای معیوب احتمالی با کالای سالم به هزینه فروشگاه میباشد.

 

عــودت کالا ( روند برگرداندن کالا ) :

 در خصوص روند برگرداندن کالا و یا انصراف از خرید خدمت، سیاست فروشگاه اینترنتی نرم افزار آبان منطبق بر ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیکی می باشد، که بیان می‌دارد: «در هرمعامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل ۷ روز کاری وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد در زمینه کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.»

همچنین در خصوص روش‌های بازپرداخت وجه، سیاست‌های فروشگاه اینترنتی نرم افزار آبان به صورت زیر است :

کالاها و محصولات صوتی و تصویری و مالتی مدیا ( سی دی و دی وی دی ها ) فروشگاه که توسط ناشرین ایرانی تهییه شده اند دارای هولوگرام وزارت ارشاد میباشند و در صورت بازنشدن و مخدوش نشدن هولوگرام به مدت ۲۴ ساعت بعد از اینکه مشتری کالا را دریافت کرد، قابل عودت یا تعویض میباشند . و وجه مربوطه بدون هیچ کسری و بلا قید به حساب مشتری برگردانده می شود.

گارانتی تعویض : در صورت مشکل دار بودن هریک از محصولات از لحاظ محتوی نرم افزاری و عدم اجرای صحیح نرم افزارها ، کالاها به رایگان و با هزینه فروشگاه تعویض میگردد .

 

روش خرید محصولات از سایت :

در زمان خرید و ثبت سفارش ، بعد از کلیک بر روی دکمه خرید پستی ، و ثبت مشخصات ، یک فاکتور برای شما ایجاد میگردد که شامل مبلغ کالا و خدمات + هزینه ارسال کالا میگردد . این مبلغ نهایی در فاکتور ، هزینه ی نهایی هست که شما در زمان تحویل گرفتن بسته به مامور پست پرداخت مینمایید .

 

 

رهگیری سفارشات :

  در صورت نیاز ، کلیه خرید های شما از ۳ طریق قابل رهگیری میباشد .

روش اول : استفاده از رهگیری سایت سیستم خرید پستی ایران مارکت سنتر در آدرس :  www.iranmc.net

روش  دوم : استفاده از کد رهگیری بسته های سفارشی و پیشتاز مربوط به سیستم اداره پست به آدرس : http://tntsearch.post.ir

روش سوم : شما برای رهگیری مرسولات خود ، در ساعات اداری ، میتوانید با پشتیبانی تماس گرفته و از وضعیت بسته خود آگاه شوید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *